SZABÓ SZILVIA

MENEDZSER ASSZISZTENS

OKLEVELES PÉNZÜGYI SZAKKÖZGAZDÁSZ

VÁLLALKOZÁSI MÉRLEGKÉPES KÖNYVELŐ

Feladatok:
  • Projektadminisztráció
  • Cégmenedzsment asszisztencia
  • Titkársági feladatok
  • Ügyfélkapcsolatok
Szakmai tapasztalatok: 2013- Logframe Kft.
Klasztermenedzser

Tevékenység:
A DDOP-1.1.3-11-2011-0004 azonosító számú „Kreatív Kézműves és Helyi Termék Klaszter létrehozása a Dél-Dunántúlon” című projekt megvalósítás operatív feladatainak végrehajtása, különös tekintettel az alábbiakra:

  • kapcsolattartás Közreműködő Szervezettel;
  • kapcsolattartás projektmegvalósításba bevont vállalkozókkal;
  • kifizetési kérelmek összeállítása, projekt előrehaladási jelentések készítése;
  • az elektronikus pályázati rendszer figyelése;
  • projekt ütemterv szerinti megvalósításának nyomon követése.
Szakmai tapasztalatok: 2013- Logframe Kft.
Projektmenedzser/cégasszisztens

Tevékenység:
A cég adminisztrációs ügyeinek teljes körű intézése, szerződésállományának kezelése, szerződések és árajánlatok elkészítése, aláírásuk előkészítése, kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák kezelése, számlák előkészítése könyvelésre, kapcsolattartás könyvelővel, banki átutalások rögzítése, bérek, járulékok ügyintézése, kapcsolattartás közszolgáltatókkal, kapcsolódó ügyintézés.

Közreműködés az EU-s forrásból finanszírozott projektek menedzsmentjének adminisztratív támogatásában:

  • kifizetési kérelmek, ÁFA,- számla,- bérösszesítők, valamint projekt előrehaladási jelentések  összeállításában;
  • változás bejelentések és hiánypótlások elkészítésében;
  • továbbá Pályázó szervezetekkel és Közreműködő Szervezetekkel való kapcsolattartásban.
Szakmai tapasztalatok: 2012-2012 Alisca Consulting Kft
Könyvelő gyakornok

Tevékenység:
Bizonylatok szétválogatása, előkészítése könyvelésre, kimenő számlák kontírozása és könyvelése Novitax programmal.